בעידן של חידושים טכנולוגיים תכופים וטשטוש גבולות בין מסכים, הדבר שנשאר קבוע בחשיבותו הוא התוכן. במצב זה, היכולת המרכזית שנדרשת כדי להצליח בעולם התקשורת היא היכולת לדעת לספר סיפור ולהתאים תכנים להפצה, בכל פלטפורמות התקשורת (דפוס, אינטרנט, וידאו ואודיו), במגוון ז'אנרים ולכל סוגי המדיה.
דגש רב ניתן במסלול ללימודים בתחומי התקשורת החדשה ועלייתן של צורות חדשות של דיווח ויצירת טקסטים שיתופיים, כמו למשל שימוש בשיטות עיתונאיות ישומיות, מפורומים, בלוגים, דרך טוויטר, וידאו ועוד.