באמצע התוכנית, הפתענו את ראם בקאל עם אורח מיוחד – סמנכ"ל התוכן של 103 FM – יניב מורוזובסקי, שמכיר ומעריך את המוזיקה של ראם מתחילת דרכו, אשר שיתף בתובנות על תעשיית המוזיקה המשתנה. הוא הסביר איך בעבר הדרך להצלחה הייתה דרך יח"צ ורדיו, ואילו היום הכוח עבר לרשתות החברתיות כמו טיקטוק, שם הקהל הוא זה שמכתיר את הלהיטים הבאים, והרדיו לעיתים קרובות מיישר קו. התובנות שהביא לראם ישפיעו לא רק עליו, אלא לכל אחד מהמאזינים שרוצה לפרוץ ולהגיע לתעשיית הבידור בישראל.