ככה נגמר הכסף – כשעולם הקניות הפך לכל כך זמין בעזרת אתרים ואפליקציות החברה הישראלית הפכה ל'מכורה' לקניות אונליין. בלי לשים לב כולנו קונים דברים שאנחנו לא בהכרח צריכים, כי הם במחירים מפתיעים וכי פשוט לא צריך לצאת מהבית, הכל מהסלולרי. שני ואילה שוחחו עם רעות תורג'מן, יוצרת תוכן ברשתות שמקדמת צריכה מינימליסטית וסיפרה: "הייתי מכורה לקניות ובעצמי עשיתי החלטה להפסיק וחשפתי את זה ברשתות ולהפתעתי כל כך הרבה אנשים הזדהו עם המסר". עוד המשיכה על מחקרה שעוסק בתרבות הצריכה בניו מדיה, בעולם הרשתות החברתיות: "הקלות שבה הכל נגיש בקליק, עם קוד קופון והנחה – הקורונה, כשכולנו היינו סגורים בבית, נתנה בוסט מטורף לכל מה שקשור לתרבות הצריכה". בנוסף הסבירה כי יש מימד התמכרותי מאוד גדול לקניות: "הייתי בוייב של ג'אנקית".