Menu Close
אוניברסיטת אריאל בשומרון - בית הספר לתקשורת

שנה ב' - בחזית העשייה!

עדי שמיר

שנה ב' - בחזית העשייה!

עדי שמיר

עושים זום על עולם הפרסום

"עדיגיטל" בהגשת עדי שמיר עושה זום על עולם הפרסום. בעשור האחרון עולם הפרסום עבר מהפכה משמעותית, כשהמרכז הכובד עבר מהמדיה המסורתית – ובראשה הטלוויזיה – אל הפלטפורמות הדיגיטליות. אם בעבר אסטרטגיות שיווק נשענו בעיקר על פרסומות בטלוויזיה בשעות שיא, הרי שכיום המיקוד עובר לתוכן ממוקד, פרסום מבוסס דאטה, קמפיינים רב-ערוציים וניצול של משפיענים, רשתות חברתיות ואלגוריתמים. עדי שמיר שוחחה בנושא עם אשת שיווק וקריאייטיב ענבר דובשני; וגם: הכתבת קרן ברדה מביאה סקר שבוחן כיצד פרסומות משפיעות כיום על הצרכנים – החל מהרחבת הפלטפורמות בהן ניתן להיחשף לפרסומות ועד לאמון הצרכן שניכר שמודה היום יותר מבעבר למניפולציות האפשריות שמפעילים עליו. משאל רחוב בוחן מה הפרסומת שהכי זכורה לצרכן הישראלי מהתקופה האחרונה ובאיזו פלטפורמה נחשף אליה.