מסלול תקשורת דיגיטלית בבית הספר לתקשורת הנו מסלול ייחודי שמטרתו הכשרת אנשי תוכן, שיווק וטכנולוגיה בתחומי הדיגיטל והמדיה החברתית בפרט.
הסטודנטים לומדים כיצד ללוות לקוחות משלב הרעיון דרך אפיון הפרויקט, הקמת האתר או האפליקציה, שיווקו, קידומו ומעקב אחרי ביצועיו. בנוסף, הסטודנטים לומדים מושגי יסוד בתכנות, עיצוב וניהול הנדרשים לצורך עבודה כפרילנסר, במשרד או ארגון המתמקד בתחום המדיה החברתית.
בשוק קיימת דרישה משמעותית לאנשי מדיה חברתית ובמיוחד למנהלי פרויקטים – אולם כמעט ואין מסלולי הכשרה ייעודיים, ובמיוחד כאלה שמספקים לסטודנטים זווית ראיה היקפית של מה שהשוק דורש בהיבטים של אפיון, תוכן, שיווק, עיצוב וטכנולוגיה.
אנחנו מציעים לכם לבוא ו'להיות שם לפני כולם' ולהשיג עמדת פתיחה טובה בשוק העבודה. מעבר לכך, נסייע לכם במציאת סטאז' בשנת הלימודים האחרונה כדי ש'תשתפשפו' בחברות מובילות בשוק.