מיכאל גולדברג מנסה להבין עד כמה אנחנו מושפעים מהמותגים החזקים בשוק ואיך נבנה מותג מצליח. הכתב יובל סטרוסקי מביא סקר שמציג מהו מותג האופנה המועדף על צרכנים ישראלים – תתפלאו לשמוע מי הגיע למקום הנמוך ביותר במדד. בהמשך מצטרף לשיחה יוצאת דופן קובי סויסה (KS המותג), שהפך מקוריוז מוחלט לדמות מוכרת בעולם הבידור ולאדם שמרוויח את לחמו מעבודה בעולם הבידור הישראלי: "אני KS המותג. היום במוח של כל ישראלי אין קובי סויסה – יש KS המותג. אם תלך איתי ברחוב תראה שאין אהדה כזאת בהיסטוריה, ישראלים אוהבים אותי כי אני שכונה… הכל התחיל בתוכנית לילה שעשיתי עם רונית בר ב-ON LIVE TV, וכל המדינה הייתה רואה את התוכנית הזאת כי לא היה מה לעשות בחוץ הייתה קורונה, ואז "הצינור" באו ו"גולדסטאר מרוקו" עם אייל גולן, שהם היו רק תפאורה כי אני עשיתי את כל העונה. אנשים אוהבים אותי כי אני שבור אמיתי – אני לא עושה את עצמי. אני שבור וגם גאון".